Tuesday, September 20, 2011

kisah meng-gabra-kan di petang hari

tadi lepas kelas aku g Giant, cari gas cartridge untuk stove aku. tapi Giant x jual. hampeh. redah punye redah, aku jumpa kat Everise BDC. rm 6.90. cila*ak. bedal jela. janji bole masak. pastu aku balik, terus g jogging. balik jogging aku nampak Taufiq "Athrun" Zaaba tengah mengemas dapur. muka Serius Gila. aku tegur x jawab. gabra sat la aku

tadi tengahari aku balik hostel jap, dan sementara tunggu nak pegi kelas balik aku pun cuci la sikit2 brg2 kotor kat sinki tu. tp x sempat kemas abes la, kalau nak kemas abes, x g klas la aku. klinik mane nak bagi MC untuk penyakit "Kemasdapurosis"?

so bila aku tengok Athrun Zaaba klentung-klentang kmas dapur cuak la gak aku. dia hangin ngn aku ke? siap tupperware kuih raya yang aku stack nak basuh (tapi aku x basuh-basuh sebab aku seorang pemalas yang kritikal) pun dia basuh. aku sampai postpon nak masak, lepak tgk tv ngn Aai Slamat jap.

tapi lepas kemas, dan sebab aku dah lapa, aku pun masak la gak. lpas tu baru Pandaimasak Ku Akhmal D.O. (Dapur Officer) join masak gak. bila Athrun Zaaba tegur aku sebab mayonis yang aku pakai buat coleslaw berbau aneh, baru reda sikit anxiety disorder aku.



(wajah dapur kami setelah dibelasah ZGMF-X09A Justice)

agaknya sebab minum kopi banyak sgt, tu yg anxious manjang aku ni. oh ya, tu pun salah satu biological cause tu, tp xtau la ape nasib ko kalau ko jawab camtu depan Prof. F.

p/s: 1,3,7-trimethylxanthine adalah nama IUPAC bagi caffeine :D

No comments: