Tuesday, September 27, 2011

go, green, go!

*entry ini mungkin berbau keropok lekor berusia 2 bulan dalam fridge 302, jika hidung anda extra sensitif. tapi niat saya murni :D

sekarang ni aku posting psychiatry. jadi kena ulang alik ke Hospital Sentosa yang jaraknya lebih kurang 12KM dari hostel aku. kdg2 lepak sampai petang. kalau nak drive balik petang2, bole "jama" asar-maghrib beb :D

so kena lepak solat dulu kat Masjid kat Kem Penrissen

satu hari ni aku lepak kat sana, aku parking, nampak pokok2 bertanda..

aku tengok signboard tu...


and i think to meself (tibbeehhh tuka bahasa..), how many trees have he planted during his tenure as the CM? ho many trees have he planted in his entire life?

how many trees have we?

go green, drive prius just go green :)


2 comments:

Unknown said...

Aku pernah tanam pokok tauge! Besar-besar keluar kacang banyak! Pastu mak aku masak jadi bubur…

ibbymueller said...

banyaknya ko tanam. siyes?